2010-11-30

Guild rules: Raid sign-ups.

Photobucket

Nu börjar det bli dags att få upp alla regler och annat formellt. Jag tänkte då i ett dussin posts denna månaden posta olika regler och information, och nu är det dags för reglerna gällande raid sign-ups. Tidigare regler som postats: Loot system., Guild bank..

Varning: Detta här under är en förklaring som skrevs ner i all hast, och den kommer att uppdateras till en mer lättförståelig förklaring.
När det kommer till raid sign-ups så kommer jag skapa en ny post här på forumet varje tisdag, med början den sjunde December. Denna posten kommer innehålla alla dagarna, uppräknade som en lista som ni ser ett exempel på här nedanför:

♥Onsdag
♥Torsdag
♥Fredag.. etc.

Folk ifrån guilden kan därefter posta vilka dagar, mellan tiden 19.00 -> xx dom kan raida. Jag uppdaterar listan med jämna mellanrum och då vi har fått 8+ personer som skrivit upp sig på en och samma dag så skapar jag en calendar invite in-game och invitar dom som skrivit upp sig här på forumet. Kan låta jävligt krångligt, men det kan också bero på att min förklaring suger. Så fråga om något är oklart.

Nu till nästa punkt. Har man signat upp men bestämmer sig för att inte dyka upp utan att meddela detta, så kommer detta "straffas" genom pisk. Det är också viktigt att ni skriver skälet till varför ni inte kan raida en viss dag. Detta vill jag därför att det är skillnad på en ursäkt som "Jag har jobb" och en ursäkt som "Jag orkar inte".

Denna posten kommer också uppdateras då reglerna här inte täcker allt, så kolla in med jämna mellanrum. Nu ska jag fan bada, sup. /Bob.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar