2010-12-19

Raid sign-ups: Vecka 51.

Update(22/12): Nvm, just nvm.

Här är en länk till hur sign-upsen funkar: Raid sign-ups.
tl;dr: Nämn vilka dagar du kan raida i din kommentar, exempel: ßjörk, måndag och onsdag. Jag uppdaterar listan eftersom. 9 pers räcker för att vi drar en raid på utvald dag. Raidsen börjar 18.30.

♥Onsdag
♥Söndag

Vi kör bara två dagar denna veckan eftersom julafton och andra traditioner kommer. Nu kan det även vara så att kanske 2-3 andra svenskar ifrån ett annat guild kanske hänger med oss. Så om ni ska med och raida kom förberedda. Då menar jag: Bra gear, flasks och läst taktikerna till i alla fall Omnitron defence system. /Bob.

3 kommentarer:

  1. Båda dagarna som det ser ut nu, woop woop.

    SvaraRadera
  2. Mån-tors, sen är jag tyvvär borta ett längre tag :<

    /L1f3ru1n3R

    SvaraRadera
  3. Jag kommer flytta tillbaka till azuremyst på min gubbe (Dryder) best of luck till alla /sundi

    SvaraRadera