2010-10-13

Vi har startat!

De första två befinner sig nu på realmen, och kämpar med lvlingen. Det är Bob(Dryn) och Pontus(Podimaninjo). Vi började med lvlingen idag och han bara till level 10 innan Blizz stängde servrarna. Jag vet att Alle snart transferar aswell. Så nu börjar det strömma in folk.
Bäst hade varit om alla iaf befinner sig på realmen 2-3 veckor innan cataclysm så vi kan raida ICC 10 manna och känna på hur det är att raida med varandra och fungera som guild.

Sen vill jag bara påminna alla om att åtminstonde kolla in på denna sidan 1-2 gånger om dagen då jag kommer uppdatera den dagligen, ofta med information angående Guilden. Efter varje kommentar ni gör vill jag också att ni skriver /"ert namn" så folket här vet vilka som skriver vad. Eller så måste alla skaffa varsitt account att kommentera med, vilket suger.

Hare fint! /Bob.

4 kommentarer:

  1. Något jag såg på Cata beta är att de har infört en regel så att det inte behöver vara jämna 0 eller 5 i cast time typ 1,5 sec eller 3,0 sec eller whatever. Castable cc ligger nu på 1,7sec och en spell som starfire ligger på 3,2 detta kan bli intressant med interrupt timing och så vidare för dem som har det naturligt i sig att interrupta sent i en cast. //Sund("Dryder" på outland)

    SvaraRadera
  2. Har läst något liknande! Håller fullständigt med dig, bland annat så vet jag att casttimen för cyclone höjs till 2 sec tror jag (inte 100) vilket kommer få mig helt off rytm när det gäller att recasta cyclone etc så att den man CCar inte får en hundradel utan CC på sig.

    Därför lät det vara skönt att få upp min mage och migga druiden så snabbt som möjligt, så man kan börja nöta sönder BGs och komma in i cataclysm liret.

    /Bob.

    SvaraRadera
  3. Jag kommer inte kunna joina innan cata, för... jag ska vara goblin :D kanske fixar ngn bankalt med mining för att grinda lite copper nu men aja får se

    SvaraRadera
  4. I͚̼̥͇̤͈̱̝̣̲̓ͣ̑̓̌̎ͪ͋̅̃͗ͪ ̦̳̺ͧͮ̔ͨ͒l͙̱̖̘̮͍̝̝̰̰̥̞͙̣̬̲̪̾͊͐͐̎͗̿͑̌̐ͩͦo͙͖͕̖͉͙̟̬̥͈̫̥̝̻̝̩ͤ̃̍͂ͥͤ̔̈ͩͥ̄͐̚v̲̤̞̠̹̬̝̬͚͈͎̦̞̯̤ͬͤ̌̉ė̜̻͖̼͉͈̈́͒̈́͛ͣͤ́̿ͬͫ́ͫ̄͒̐ͯͦ ̖̻̠̯̫̟̥͎̝͉̱̤̿̐ͨ̏̐ͅy͕̜̥̤͈͕͔̫̹̙̤̥̬̖̼̰̣̫͂̇ͤͧͭ̅͊ͩͪ̃̒̇ͫͫ͂̊͛͆̓o͙̙̜͎̲͇͇͍̝̣̫͚̗̹͕ͬ̿͂͌̓̄̈́ͅũ͙̳̺̯̪͕̫̠͍̳̬͖̱̰̽̐ͧ͆̄̏ͅ

    SvaraRadera