2010-10-12

Guild Namn?

Då realmen i princip är bestämd, det vill säga Outland, så kan vi börja disskutera vilket namn ni vill ha på guilden. Jag tänkte att vi kommenterar på det här inlägget namn förslag på guilden, sen röstar vi på de bästa 10 i en annan post lite senare. Nu kommer jag ge ett förslag här nedan, och jag vill gärna att era förslag på guild namn ska vara likadant uppbyggt, mitt första förslag är som följer:

- Inbase Hatchery (alternativt In Base Hatchery)
Namnet kommer egentligen ifrån Starcraft 2, när man som Zerg spelare bygger ett till hatchery i sin egen bas, eller i motståndarens bas. Antingen för extra units, eller för en "sneak attack".
Tycker själv namnet är sjukt vackert! låter hårt.

Jag kommer lista de olika alternativen jag får här nedan, och om några dagar så röstar vi förhoppningsvis. Både seriösa och oseriösa guldnamn är välkomna.

- We Kill Dead Corpses
Ett namn som kommer ifrån min fantasi /Erik.

- BROMANCE
För det är bättre än "Dragonslayers of azzeroth" /Alle.

- PUNCH HER AGAON
Kvinnovåld är kul! /Sundi.

- TOOP DAWGS YAO
Vi är bäst, yao. /Sundi.

- QQ
Varför inte? /Emit

- Top Notch
Like the sound of it /Sundi

- Fritzl Gaming
Klassiker /Pontus

- IS FAB
Oldschool /Bob

Cheers /Bob.

25 kommentarer:

  1. mitt förslag är " we kill dead corpses " och kommer från min fantasi !!

    //BEEFCAKE

    SvaraRadera
  2. Skulla gärna ha ett lol-namn (inte detsamma som LoL), gärna ngt pun relaterat eller internskämt.

    kommer inte på ngt nu dock...
    I cant do brain today, I haz the dumb~

    SvaraRadera
  3. Haha, jo spelar ingen roll här faktiskt, bara inte något liknande "Knights of the silversky" etc.

    Men återkom bro!

    SvaraRadera
  4. In Base Hatchery röstar jag på då, antingen "långt" namn eller jätte kort lixom

    /Lucas

    SvaraRadera
  5. jag har ett, rätt coolt "dragon slayers of azeroth" /alle

    SvaraRadera
  6. Haha, blundar för det där alle!

    Lucas, vi röstar i senare post, här föreslå vi bara olika namn : D

    SvaraRadera
  7. bra att någon bög skriver i mitt namn..

    SvaraRadera
  8. f.ö vill jag ha kvar

    /DEN RIKTIGA ALLE.

    SvaraRadera
  9. lol; "BROMANCE"

    Html failz

    SvaraRadera
  10. Epics fail förra posten xD "PUNCH HER AGAON" eller "TOOP DAWGS YAO" /Sundi YAHH

    SvaraRadera
  11. hatar att den tror att det är HTML koder om man använder "större än/ mindre än" tecken.. ;<<<<<<<

    SvaraRadera
  12. Mjo Html förstörde för mig också, lol.

    SvaraRadera
  13. hahah alles var ju bra !! dragon slyer etc,

    jag har ett nytt "we bench more than 210 pounds"
    fast då kan bara jag vara med i den !! HAHAHAHHAHAHAHAHHA

    //har tråkigt Erik

    SvaraRadera
  14. Kan ej ha siffror i guildnamn, doh : D

    SvaraRadera
  15. "Vi har fjun i ansiktet" fast då kan bara Erik vara med

    SvaraRadera
  16. ^Du, jag har fan riktigt fin mustash nu.

    Btw kids, skriv alltid /erat namn, efter en kommentar, annars måste alla skaffa ett account här. Vill liksom veta vilka som skriver vad.

    SvaraRadera
  17. "QQ"

    Varför? well... varför inte? :D

    SvaraRadera
  18. Sundi de var lågt, ska fan KKK a dig

    SvaraRadera
  19. In base hatchery!11! /Podimaninjo, lvl 11 paladin Outland mfs.

    SvaraRadera
  20. Top Notch!!! /sundi likes the sound of it

    SvaraRadera
  21. Fritzl Gaming / Podiman.

    SvaraRadera