2010-10-17

Vote for them guild names, final.


(Cataclysm Introvideo för dom som inte sett den)

Nu verkar det som att de som velat rösta har röstat. Vi går nu vidare till den jätte mega awesome spännande finalen, här röstar vi endast på de två namnen som kom först. Jag har även fått lite feedback från folk som säger att vi ska heta "Is Fabolous" istället för "IS FAB" om det namnet nu skulle vinna. Detta betyder att vi nu har 3 namn att rösta på. Röstningen går ungefär till som innan, fast nu har bara varje person 6 points att dela ut, 4 points för det första, och 2 points för det andra.

Inbase Hatchery- - 14
Is Fabolous - - - - - 24
IS FAB - - - - - - - - 18

14 kommentarer:

  1. IS FAB röstar jag på &/ Lucas

    SvaraRadera
  2. Is Fabolous - 4
    Inbase Hatchery - 2

    SvaraRadera
  3. Inbase Hatchery - 4
    IS FAB - 2

    Gillar inte någon version av IS FAB så gav IS FAB 2 poäng för att Is Fabolous inte ska få några points xD

    //sundi

    SvaraRadera
  4. Is Fabolous - 4
    IS FAB - 2

    /alle

    SvaraRadera
  5. Is Fabolous - 4
    IS FAB - 2

    /wille

    SvaraRadera
  6. Inbase - 4
    Is Fab 2

    /thxalot

    SvaraRadera
  7. Death of a Dynasty älskar det namnet nu men värkar som att "Is Fabolous" vinner

    SvaraRadera
  8. Inbase - 4
    IS FAB - 2

    /podiman

    SvaraRadera
  9. IS FAB - 4
    Inbase - 2

    /podiman

    SvaraRadera
  10. Ändrar min andra röst, och röstar exakt som nybbx^

    SvaraRadera
  11. Jag vill ändra min röst så att den är

    Is Fabolous - 4
    Inbase hatcary - 2

    /sundi

    SvaraRadera