2010-10-20

First transfer, done.

Då har Sundiata (Dryder) som förste man av oss transferat till Outland, så just nu befinner sig tre stycken blivande guild members på realmen. Jag kommer transfera min druid inom 2 dygn, och jag hoppas fler av er börjar transfera redan nu. Jag vet dock att det finns några av er som vill vänta med transfer/reroll till cataclysm för att få rätta rasen (goblin). Men jag råder er ändå att transfera innan cataclysm kommer ut, då chansen finns att blizzard låser alla servrar ett tag fram över när cataclysm släpps.

Jag låter omröstningen för guildnamn vara kvar i någon dag till, efter det kommer vi skapa guilden och döpa den till det vinnande namnet.

/Bob.

14 kommentarer:

  1. Yippyipp!!

    Har inget att transfera!!

    Eller... möjligen en warlock, men ändå ingen tid att spela just nu, projekt och tentor all over the place :(

    SvaraRadera
  2. True true, men du får lvla som fan sen i cataclysm! Lär ju hitta någon att RaFa med fan!

    SvaraRadera
  3. Friend ---> Emit.. något fuckat på den här skiten

    SvaraRadera
  4. det kommer inte att gå att faction change:a till goblin direkt, rasen kommer vara låst nån månad för change i guess :>

    OnT; värt att ta UD över Belf?

    /alle

    SvaraRadera
  5. Alle belf är bättre i arena men undead is bättre i bgs beror på avd du vill sattsa på. Dock blir belf mycket bättre om shadow är dit focus i arena men allt beror på /sundi

    SvaraRadera
  6. ^ There ya have it. Gött med lite info diggers som du Sundi!

    SvaraRadera
  7. Vet ni om man kan byta till Taouren pala eller kommer de också vara låst ??

    //Bagis

    SvaraRadera
  8. Jag vet inte hur det kommer se ut med den men logiskt borde alla faction changes och char transfers vara låsta eftersom att säg att jag är lvl 84 UD 1 bar från 85 och det är precis en annan person som tog realm first UD till 85 då tror jag inte blizz vill att folk gör factioncahnge så de får realm first Blood elf eller whatever de byter till, inte helt 100% //Sundi/Dryder

    SvaraRadera
  9. Jag vet att alla "Realm first achievements" i alla fall har 3 månaders CD innan du kan få dom på en ny realm. Så att kunna bli goblin direkt kanske inte är en omöjlighet ändå.

    SvaraRadera
  10. men vad du säger sundi, är att jag kommer inte kunna byta från dwarf till tauren eftersom allt kommer låsas till cata ?

    SvaraRadera