2010-10-24

Is Fabulous, it is.

Då har vi i alla fall kommit någorlunda överens om ett guild namn, det vill säga "Is Fabulous". Nu återstår det bara att välja hur det ska skrivas in game. Var och när stora bokstäver ska infinna sig, till exempel "is Fabulous" eller "IS FABULOUS". Det finns en hel del variationer, jag tänker inte hålla koll på points som jag tidigare gjort, utan lämna bara en kommentar på vilken variation du tycker är bäst så får jag bestämma mig därefter.

Jag ska även göra "headern", det vill säga hvudrubriken i photoshop, och skulle även här behöva tips, men i detta fallet på vilken färg ni vill ha texten i. (Tabarden kommer även vara i denna färg, sup).

Jag skapar guilden på Outland tidigt denna veckan när jag kommer hem, så skicka en whisp ingame när ni befinner er på realmen och vill ha en invite.

/Bob.

3 kommentarer: