2010-10-13

Guild Rooster, son.

Känner att det fan är tid med den fina listan på vilka som faktiskt är med i Guilden, och vilka som ska joina guilden. I listen kommer Class, IRL namn, in game namn finnas. På detta sättet kan vi hålla koll på hur många vi är, vilka klasser vi saknar m.m. En liknande lista kommer också dyka upp angående proffesions, så att vi åtminstonde får 1 utav varje proffesion i guilden.
Jag vill inte att ni kommenterar vad någon annan har tänkt spela etc, utan länka istället denna bloggen till personen i fråga, så han kan kommentera själv.

Jag vill att alla som ska vara med kommenterar efter följande stil:
Här under visas också den nuvarande listan:
- - - - - - - - - - - -[Class]- - - - - - -[IRL namn]- - - -[In game name]- - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - -Druid/Mage - - - - - - Robin - - - - - - - - ?/Dryn- - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - Paladin- - - - - - - - Erik L - - - - Thxalot eller Jagbiff - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -Priest- - - - - - - - -Alle- - - - - - - - - - - -?- - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - Hunter- - - - - - - - Oscar- - - - - - - Invaderzim - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - Warrior/Paladin- - - - -Ludvig- - - - - -Walimaa/Shoreline- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - Hunter- - - - - - - - Erik N- - - - - - - - - Reavýn- - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -Druid- - - - - - - - - Wille- - - - - - - - - - Bijjee - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - Paladin- - - - - - - Pontus S - - - - - -Podimaninjo - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - Priest- - - - - - - -Sundiata- - - - - - - - -Dryder- - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - Death Knight - - - - - Lucas- - - - - - - - Mhaw(?)- - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - Mage- - - - - - - - - -Axel- - - - - - - - - - - ? - - - - - - - - - - - - - - - - -

14 kommentarer:

  1. Jag vill spela paladin, kan tänka mig go prot, men jag vill vara den ända palan !!//bagis

    SvaraRadera
  2. in game namne kommer jag nog heta thxalot, eller jagbiff

    SvaraRadera
  3. Shadowpriest/(rogue) - Alexander Beheheh - namn? venne, skriver det här när jag kommer på vad jag ska heta!

    SvaraRadera
  4. Huntard/Emit aka Oscar/dunno yet

    SvaraRadera
  5. Prot Warrior (helst) / Holy Paladin . Nick: Walimaa/Shoreline.



    /Ludvig

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Hunter, Reavýn (tveksamt om jag tar det nicket sen) Erik N

    SvaraRadera
  8. Druid bijjee /wille :D

    SvaraRadera
  9. - - - Paladin- - - - - - - - Pontus S - - - - Podimaninjo - - - - - - - - - - -

    SvaraRadera
  10. Priest Sundiata Dryder

    SvaraRadera
  11. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  12. Mage ---- Axel---- ?

    SvaraRadera